Páginas

OCTUBRE 2023 🅛 EL MEU LLIBRE "LA MODEL 2017", AL FONS BIBLIOTECARI DEL MNAC


El Museu Nacional d’Art de Catalunya ha inclòs el meu llibre, “La Model 2017”, en el seu fons bibliotecari. M'ha emocionat especialment la felicitació que m'han adreçat, cito textualment, “per aquest important document històric, amb unes fotografies que, a part del seu valor artístic, et transporten directament a la Model i et permeten imaginar com devia ser de dura la vida allà dins”.

Haureu vist en una entrada anterior d'aquest blog que la publicació va veure la llum el passat juny i inclou més de 200 imatges, la majoria irrepetibles, complementades amb dades sobre el tancament penitenciari dins les seves parets. També conté diverses captures de documents interns inèdits als quals vaig tenir accés.

Imprès a Girona per Alzamora Gràfiques, “La Model 2017” és un testimoni singular, compendi d’arquitectura, sociologia i art, del qual només he fet una edició de 100 exemplars numerats i signats personalment amb el meu ex-libris. 

A Barcelona està disponible a les llibreries Documenta i La Jurídica, i a Olot a Drac i Isop.